رفتن به محتوای اصلی
x

✅ بازدید مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و مدیر درمان از بیمارستان فاطمیه(س) خوانسار 

✅ بازدید مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و مدیر درمان از بیمارستان فاطمیه(س) خوانسار 

🔷مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و آقای دکتر گلزاری مدیرمحترم درمان با حضور در بیمارستان فاطمیه(س)  ، تجهیزات، امکانات و پروژه های عمرانی و مشکلات این مرکز را بررسی نمودند.

 
🔷به گزارش روابط عمومی بیمارستان فاطمیه(س) مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، دکتر «حمید گنجی» در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش مجموعه مدیریتی و ارائه خدمت به مراجعان در این بیمارستان، تاکید کرد: برای تحقق اهداف تعیین شده و دستیابی به اولویت های حوزه سلامت، باید دست به دست هم داده و با استفاده از قابلیت های موجود و تامین اعتبار لازم، این اولویت ها وارد مرحله عملیاتی شود.

🔷 وی در این برنامه از کلیه بخش بالینی ، واحدهای اداری، بخش های بازسازی شده در این مرکز بازدید کرد.

 
🔷دکتر حمید گنجی و دکتر گلزاری در حاشیه این بازدید، نشست هم اندیشی مشترکی با مسئولین و پزشکان بیمارستان نیز برگزار کردند و به تبادل نظر در خصوص موضوعاتی نظیر منابع انسانی، اعتبارات، تجهیزات و پروژه های عمرانی نیاز به بازسازی این مرکز درمانی پرداختند.

🔹در این بازدید، سرکار خانم صانعی رییس بیمارستان، گزارشی از خدمات بخش های مختلف این بیمارستان و نیازهای این مرکز درمانی، به مشاور اجرایی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیرمحترم درمان ارائه دادند.