رفتن به محتوای اصلی
x

نشست صمیمانه رییس بیمارستان فاطمیه(س) خوانسار به مناسبت روز مهندس با واحدهای مهندسی بیمارستان

📌 نشست صمیمانه رییس بیمارستان فاطمیه(س) خوانسار به مناسبت روز مهندس با واحدهای مهندسی بیمارستان

🔺به گزارش روابط عمومی بیمارستان فاطمیه(س) در این نشست سرکار خانم صانعی رییس محترم بیمارستان ضمن عرض تبریک و اهداء تقدیر نامه ، گُل و پذیرایی افزود : 

🔻حضورموثر و ضرورت وجود رشته های مختلف مهندسی در حوزه بهداشت و درمان برهمگان آشکار است. امروزه حرفه مهندسی در تمامی گروههای پزشکی  جایگاه پیدا کرده است و این حاکی از اهمیت این حوزه از علم بشریت است.

طی دو سال اخیر جهان تجربه تلخ بیماری کرونا را به همراه داشت و کشور و شهر ما هم متاسفانه از این امر مستثنی نبود ولی  پاندمی ویروس کرونا نقش بی بدیل مهندسین حوزه سلامت را بیش از پیش نمایان کرد.

بی تردید، تلاش های صادقانه و کوشش های بی دریغ مهندسین پرتلاش حوزه های فناوری اطلاعات، بهداشت ،تاسیسات، عمران ، تجهیزات پزشکی در اجرای برنامه های حوزه درمان که با هدف ایجاد زیرساخت های مناسب و بهبود خدمات به آحاد مردم می باشد، قابل تقدیر است.

 ضمن آرزوی سلامتی برای همه شما همکاران گرامی ، این روز را به تمامی مهندسان متخصص ، متعهد و پرتلاش ؛ تبریک و تهنیت عرض نموده؛امید است با استفاده از فناوری های نوین و خلاقانه و پایبندی به اخلاق اسلامی و حرفه ای، بتوانیم شاهد توسعه فعالیت های مهندسی در حوزه های مختلف بیمارستان باشیم.