رفتن به محتوای اصلی
x

🏥ادامه حیات ، توسعه و پیشرفت بیمارستان فاطمیه خوانسار نیازمند یاری و کمکهای همیشگی و ارزشمند خیرین ارجمند سلامت

🏥ادامه حیات ، توسعه و پیشرفت بیمارستان فاطمیه خوانسار نیازمند یاری و کمکهای همیشگی و ارزشمند خیرین ارجمند سلامت

🔹بخش قابل توجهی از استحکام پایه‌های نظام سلامت، مرهون تلاش‌های ارزنده و نیات خیرخواهانه و خداپسندانه خیرین سلامت و مجامع خیرین سلامت می باشد. بزرگوارانی که به پویایی و توانمندی سلامت جامعه می‌اندیشند و نیت آنها خدمت به همنوع و دستگیری از بیماران و مددجویان و ارتقاء و توسعه کیفیت و سطح ارائه خدمات می باشد.
  🔹 بیمارستان فاطمیه خوانسار ، ضمن تکریم و قدردانی از تلاش‌ها ، اقدامات و فعالیتهای خیرخواهانه #خیرین_سلامت  در راستای توسعه امکانات و ظرفیت‌های بهداشتی درمانی این مرکز و ارتقاء موجبات سلامت مردم، علی‌الخصوص استفاده از بستر مناسب مشارکت، همیاری و کمک‌های اعطایی نیک اندیشان در فرآیند حمایت از بیماران نیازمند، احداث، بازسازی و تجهیز مراکز درمانی، فرصت را مغتنم شمرده مراتب سپاسگزاری و تشکر را از الطاف و توجهات مبذوله اعلام می‌داریم.

" با یاری و کمک خیرین ارجمند سلامت و شهروندان محترم، می توان گامهای موثر و ارزشمند بیشتری برای ارائه خدمات شایسته به بیماران و مراجعین محترم شهرستان خوانسار برداشت. "

🔹مایه افتخار و خرسندی ماست که از گام های بلند و دستان کارگشا و همدلی خالصانه شما در امر بازسازی بخش جنرال بیمارستان فاطمیه خوانسار در راستای بهبود خدمت رسانی بهره جوییم.
به همین جهت شماره حساب های زیر اعلام میگردد:

☑️شماره‌ شبا موسسه‌ی پیشگامان درمان (شماره ثبت ۷۴) 
IR۵۶۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۲۵۶۹۹۹۶۰۰۴

☑️شماره‌ کارت موسسه پیشگامان:
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۸۱۳۶۲

☑️دفتر موسسه پیشگامان درمان جهت کسب اطلاعات بیشتر ۵۷۷۷۲۷۷۴