رفتن به محتوای اصلی
x

سفر یک روزه وزیر بهداشت به خوانسار

دکتر بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به اتفاق دکتر خاتمی نماینده خوانسار و گلپایگان در مجلس، دکتر شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هیأت همراه روز سه شنبه سوم بهمن ماه بمنظور بررسی مسائل درمانی و بهداشتی وارد خوانسار شدند.

درابتدا ضمن دیدار با حضرت آیت اله ابن الرضا، ریاست حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) خوانسار و امام جمعه شهرستان، حاج آقا خواجه کریمی از تخصیص اعتبار بمبلغ ۳۹ میلیارد تومان بمنظور احداث پروژه های عمرانی اعم از بهسازی بخشهای بیمارستان و احداث خانه های بهداشت و خرید تجهیزات پزشکی و همچنین اختصاص یکدستگاه آمبولانس به اورژانس ۱۱۵ خوانسار خبر داد.

سپس مقام عالی وزارت در بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان فاطمیه ضمن عیادت و گفت وگو با بیماران و همراهان در جریان وضعیت درمانی آنان قرار گرفت و همچنین با کادر درمان این بیمارستان گفت وگو کرد و با اهدای شاخه گل از تلاشهای آنان در راستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان تقدیر نمود.

در حاشیه این بازدید در نشستی با حضور مسئولان بیمارستان گزارشی درخصوص کمبودهای بخش درمان توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان و ریاست بیمارستان ارائه شد.

روابط عمومی بیمارستان