رفتن به محتوای اصلی
x

 برگزاری نشست مجمع انجمن حمایت از بیماران نیازمند و بخش سلامت با حضور خیرین و هيات مؤسسين  در سالن اجتماعات مرکز جواهری

 برگزاری نشست مجمع انجمن حمایت از بیماران نیازمند و بخش سلامت با حضور خیرین و هيات مؤسسين  در سالن اجتماعات مرکز جواهری برگزار گردید.


🔺 در این نشست كه با سخنراني و عرض خیر مقدم توسط خیر گرانقدر آقای توکلي از کلیه خیرین ، مخصوصا حاج آقای جواهری که نقش كليدي در كليه امور خيريه در سطح شهرستان دارند شروع گردید.

🔺 دكتر فياضی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان خوانسار ضمن تشكر از كليه خيرين ، به اهميت بهداشت در چهار بخش سلامت معنوي، جسمي ، روان و اجتماعي اشاره نمودند و از خيرين درخواست نمودند كه بحث بهداشت نيز به صورت ويژه مد نظر قرار بدهند


🔺در ادامه آقای اورعی مدیرعامل انجمن خیرین بیماران نیازمند با ارائه عملکرد ۴ ساله انجمن حمایت از بیماران ، آمار و اطلاعات اهدائی نقدی و تجهیزاتی به بیمارستان و بیماران نیازمند سخن گفتند.


🔺 سپس حاج آقای جواهری بهترین روش برای پیشبرد بهتر اقدامات خیرین با توجه به هدف های یکسان هر دو موسسه از ادغام موسسات خبر دادند.
🔹 همچنین وی خاطرنشان کرد: مؤسسات خیرین برای عملکرد و کمک‌های خیرین است، تفکری که هیچ بیماری غیر از درد خود به هیچ‌چیز دیگری در مقوله درمان خود فکر نکند و نگران هزینه درمان و یا اسکان همراه خود و... نباشد و این امر را خداپسندانه دانستند ، خیرین حوزه سلامت به ارتقای کیفیت سطح سلامت شهرستان خوانسار کمکهای بسیاری کرده اند که کلیه این اقدامات با توکل بر پرورگار انجام میگیرد.
 هدف ما این است که مردم (خیرین) را در مسیر سلامت و درمان بیماران به کمک دولت بکشانیم، ما باید سعی در ارتباط موثر خیر با بیمارستان‌ها داشته باشیم.